Opinia użytkownika: Marta_61
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: w czerwcu tego roku kupowałam okulary dla córki w salonie Vision Express w Galerii Jantar w Słupsku. Muszę przyznać, że Pani, która nas obsługiwała, była mało komunikatywna i ciężko było się z nią porozumieć . Jej rozmowa polegała na mówieniu wyuczonych zdań na temat promocji, zestawu itp, ale nie były to żadne konkrety. Dokonaliśmy zakupu, bo zależało nam na czasie, ale okazało się, że w przeciągu następnych dwóch tygodni odwiedzaliśmy salon niemal co drugi dzień, by poprawić kształt zauszników- ich długość i noski, bo dziecku nieustannie spadały okulary. Niestety Pani obsługująca nigdy nie potrafiła tego zrobić, wiec kazała przychodzić dzień lub dwa później. W piątek tego miesiąca, byłam zmuszona zanieść okulary do naprawy, bo pękł prawy zausznik. Okulary zaniosłam do innego salonu( w galerii Podkowa), bo jest mi tam blisko po pracy. Pani od razu powiedziała, że nowe okulary można odebrać następnego dnia. Z racji braku czasu odebrałam je dziś w południe. Od razu , na miejscu dwie osoby zajęły się dopasowywaniem zauszników i nosków do maleńkiej buzi mojej córki. Z salonu wyszłyśmy po 15 minutach z IDEALNIE dopasowanymi okularami i poprawionymi - zastępczymi. Uważam, że pracownicy tego salonu to to profesjonaliści, którzy wiedzą co robią w tym miejscu