Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Niedługo mnie dwa lata kiedy zarejestrowałam się na stronie www. secretclient.com Cały zamysł oceny jakości obsługi czy to podczas naszych prywatnych zakupów i innych czynności związanych z dniem codziennym czy też zleconych audytów od początku bardzo przypadł mi do gustu. Znam z dwóch stron jak sprawa wygląda i jak wyglądać powinna. Zawsze w swoich ocenach staram się być sprawiedliwa i uwzględniać wszystkie okoliczności. Jedno wiem na pewno- w relacji klient –sprzedawca (usługodawca) to ten drugi ma przede wszystkim cechować się kulturą osobistą, kompetencją, opanowaniem i ogólnie pojętą życzliwością. Dla tego gdy to ja jestem klientem bezwzględnie tego wymagam. Dzięki projektowi jakość obsługi możemy wyróżnić firmy które to rozumieją innym zasygnalizować iż nie wszystko jest dobrze i wmyśl etyki handlowej. Portal daje nam również możliwość wskazania co nam nie odpowiada i co być może należało by zmienić. Widząc na witrynie znaczek z charakterystycznym godłem Programu Jakość Obsługi cieszę się iż i ja w tym projekcje uczestniczę. Coraz szersze rozpropagowanie całej akcji i włączenie do niej mediów też jest jak najbardziej in plus (wywiad z Panem Prezesem Mirosławem Bartoń w telewizji Tvn czy publikacja wyników roku 2009 w ogólnopolskim dzienniku Rzeczypospolita). Co zaś do aspektu czysto technicznego funkcjonowania strony www to tu pomimo zmian i modyfikacji dobrze nie jest a w każdym bądź razie kilka elementów należało by moim zdaniem poprawić i ulepszyć ale o tym napiszę wkrótce, przy okazji kolejnej obserwacji.