Opinia użytkownika: Aleksandra_703
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bardzo zawiodłam się na banku Millenium. Ostatnio po dwóch latach aktywowałam u nich konto.Rodzice przesłali mi na nie 100 zł,które bardzo,ale to bardzo było mi potrzebne.Gdy weszłam do internetu,okazało się,że na koncie zostało tylko 70 zł.Popłakałam się z niemocy. Następnego dnia poszłam do banku i okazało się,że gdy kiedyś byłam uregulować rachunek, pracownik banku nie powiedział mi,że muszę dopłacić 17 groszy.To była ewidentnie wina pracownika.I za to 17 groszy dostałam z banku pismo o uregulowaniu rachunku,za które musiałam zapłacić 20 zł. Pomimo tego bank odliczył mi jeszcze inne różne ich atrakcje,z których nie korzystałam. Pracownik banku nawet nie przeprosił za tą pomyłkę,a o odzyskaniu pieniędzy mogę zapomnieć. Od razu zamknęłam to konto i uznałam,że nigdy więcej.