Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: No cóż... Pralka sama się nie kupi. W jednym sklepie nic, więc trzeba iść dalej. Z racji kilku spraw, które musiałam załatwić oprócz kupna pralki w dniu dzisiejszym, korzystałam ze sklepów w miejscach, które były mi po drodze. Dlatego następnym odwiedzonym sklepem było również Euro. Tym razem w CH Targówek. Weszłam do sklepu, i zaczęłam oglądać pralki z zainteresowaniem. Po 10-15 minutach bezowocnego oglądania, podchodzę do ekspedienta, który właśnie zdejmował pralkę z wystawki i pakował ją dla klienta, który prawdopodobnie w tym czasie udał się do kasy. Chciałam się dowiedzieć, czy można sobie zażyczyć model z wystawy, czy Klient otrzyma właśnie ta pralkę dlatego, że jest ostatnia?; Czy modele z wystawy są tańsze niż te z magazynu(i kilka temu podobnych pytań). Jakieś odpowiedzi oczywiście otrzymałam, w taki sposób, jakbym przeszkadzała Panu pakować pralkę zadając pytania. Podobała mi się konkretna pralka (wyciągnęłam jakieś wnioski na podstawie informacji z Internetu). Mimo tego, że wystawiony asortyment w tej dziedzinie jest bardzo skromny w porównaniu z innymi sklepami, Ekspedient nie potrafił (bądź nie chciał) udzielić mi informacji gdzie znajduje się ta pralka, którą jestem zainteresowana. Znów nie udało mi się wzbudzić żadnego zainteresowania swoją osobą.