Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Od kilku lat dość regularnie korzystam z usług tej sieci. W ciągu ostatniego roku obsługa znacznie się pogorszyła. W planie na dziś miałam kupno pralki. Jak większość ludzi nie pracujących w branży nie mam zielonego pojęcia o towarze. O tym który produkt wybrać i dlaczego. Zwłaszcza, że ostatnia pralkę kupowałam 10 lat temu. Idąc do tego typu sklepów oczekuję pomocy ekspedientów. Dziś po 10.00 weszłam do sklepu RTV EURO AGD przy ul. Jubilerskiej. Skierowałam się do jego właściwej części i oglądałam pralki. Czytałam opisy, otwierałam drzwiczki, porównywałam ceny, parametry, które coś mi mówiły i design. Mimo, że przez cały ten czas oglądałam konkretny towar i widać było, że ewidentnie zainteresowana jestem kupnem dość konkretnej rzeczy nikt przez ponad 20 minut nie raczył się mną zainteresować. Nikt nie zapytał się, czy nie trzeba mi w czymś pomóc. Zniechęcona brakiem zainteresowania po prostu wyszłam. Poczułam się nie potrzebna i nie ważna. Być może pralki, które mnie interesowały były zbyt tanie, dlatego nikt nie raczył zwrócić na mnie uwagi. Mimo tego, że na sklepie oprócz mnie było może z 5 osób wszyscy byli czymś strasznie zajęci. Zbyt zajęci, żeby w ciągu tego całego czasu podejść i mi pomóc. Nie polecam. chyba, że ktoś naprawdę zna się na sprzęcie, który zamierza zakupić i jest mu naprawdę wszystko jedno. Być może to upał, ale wydaje mi się, że pogoda nie powinna mieć wpływu na jakość obsługi.