Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: APIA
Treść opinii: Sieć APIA jest głównym dystrybutorem firmy CAMPER w Polsce. Wybór obuwia hiszpańskiej firmy jest tu, jak na głównego dystrybutora, więcej niż skromny, wciąż mam jednak nadzieję, że kiedyś ten stan rzeczy ulegnie zmianie. Pewną alternatywą jest możliwość dokonywania zakupów w sklepie internetowym CAMPERA, jednak po pierwsze dostawa trwa co najmniej tydzień (i kosztuje 10 EUR), a ponadto buty zawsze lepiej przymierzyć niż kupować w ciemno. Zjawiłam się w APII po upatrzony wcześniej model i od razu poprosiłam o numer 37. Pani przy kasie zauważyła, że ten rozmiar jest już w Warszawie niedostępny, okazało się natomiast, że można go sprowadzić z kilku innych sklepów zlokalizowanych w innych miastach. Poprosiłam w związku z tym o sprowadzenie butów (miały być na miejscu w ciągu max 3 dni). W międzyczasie podszedł do kasy inny pracownik, z informacją, że jedna para w tym rozmiarze ciągle jest w salonie, tyle że odłożona, miała być bowiem wysłana tego dnia do klienta w Poznaniu. Moje szczęście, że kurier jeszcze nie odebrał ze sklepu paczek do wysyłki. Pierwszy sprzedawca od razu zareagował (prawidłowo :) stwierdzając, że ostatnią 'warszawską' parę bez problemu mi sprzeda, a do klienta w innym mieście zostanie wysłana para z innej lokalizacji. Obsługa, jak zwykle w APIA, uprzejma, uśmiechnięta i gotowa do rady czy pomocy w wyborze. Niech służy innym za przykład.