Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Mam w tym banku kartę kredytową, ale z niej nie korzystam. W sierpniu kończy mi się jej ważność więc zadzwoniłam by zamknąć kartę. Najpierw jest wybieranie kolejnych numerów i czekanie na połączenie z doradcą. Trwało to około 3 minut. Połączyłam się z Panem, powiedziałam że chciałabym zamknąć swoją kartę, powiedział że przekieruje mnie do innego działu który się tym zajmuje. Był bardzo miły, kończąc rozmowę życzył miłego dnia. Tym razem na połączenie długo nie czekałam. Rozmawiałam z Panią, musiała najpierw dokonać weryfikacji czy ja faktycznie jestem posiadaczem karty. Wytłumaczyłam jej o co mi chodzi, Pani w bardzo miły sposób próbowała mnie jednak przekonać bym nadal został klientem ich banku. Robiła dwa podejścia i chciała wiedzieć dlaczego rezygnuje z karty. Również byłam miła i powiedziałam że nie zmienię zdania. Ona już dalej nie męczyła mnie i dokonała czynności zamykających moją kartę kredytową. Sama rozmowa była krótka i konkretna, najgorsze jest jednak czekanie kilka minut na połączenie.