Opinia użytkownika: Dominik_116
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Wraz z dwójka znajomych udaliśmy się aby porozmawiać i coś zjeść. Lokal był bardzo czysty (niczym szczególnym się nie wyróżnia), personel schludnie ubrany. lokal nie był pełen Po zajęciu stolika po jakiś 2-3 minutach podeszła kelnerka z kartą, zostaliśmy miło przywitani, po paru minutach podeszła ponownie przyjąć zamówienie, wybrałem pizze XXL, wybór w karcie jest wystarczający, oprócz pizzy jest kilka dań głównych (mięsnych, makarony) oraz desery, po przyjęciu zamówienia dania, kelnerka zapytała o coś do picia, poprosiliśmy o 3 duże piwa. Czas oczekiwania na posiłek wynosił około 25 minut, pizza była bardzo dobra. Po zjedzeniu posiłku, zwróciłem uwagę z prośbą o otrzymanie rachunku, musiałem czekać co najmniej 5 minut. Zapłaciłem banknotem 100zł i czekałem na resztę, kelnerka kilkakrotnie wychodziła na zaplecze, rozmawiała z innymi pracownikami, po paru minutach dopiero przyszła z resztą w metalowym kubeczku po czym szybko odeszła. Z rachunku w wysokości 58.9zł(o ile pizza jest w dość standardowej cenie o tyle napoje są drogie w porównaniu z konkurencją) dostałem resztę w 5 złotówkach oraz 20 i 10 groszówkach. Po sprawdzeniu okazało się, że brakuje 10 zł. Poprosiłem inną kelnerkę aby zawołała tą która mnie obsługiwała, wyjaśniłem, że brakuje 10zł (po wyjęciu z kubeczka nie chowałem pieniędzy tylko pozostawiłem je na stoliku aby ewentualnie domagać się sprawdzenia nagrania z kamery nade mną). Kelnerka bez wahania wydała mi brakujące 10zł, na dodatek zobaczyłem, że posiadała ona wiele banknotów w każdym nominale stąd moje podejrzenie, że celowo starała się mnie oszukać. Nie otrzymałem żadnych przeprosin.