Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: 05.06 oddałam samochód Citroen C1 do autoryzowanego serwisu gdyż nagle przestał po prostu działać. Samochód jest 4 letni i jest regularnie serwisowany w serwisie Citroena. Mechanik stwierdził, że jest to jakiś problem instalacji elektrycznej i że muszą zamówić niezbędne części. Niestety do tej pory nic nie zostało załatwione w tej kwestii a serwisant twierdzi, że jest bezsilny, że on złożył zamówienie i że mogę dzwonić do Warszawy do Centrali żeby wyjaśniać sprawę. (Pomijam to, że to w ich obowiązku a nie moim). W każdym razie zadzwoniłam do Warszawy rozmawiałam z jakimś przedstawicielem Firmy, który bardzo się zdenerwował, że nic nie zostało jeszcze zrobione z moim samochodem i powiedział, że się tym zajmie. Od momentu oddania samochodu mija półtora miesiąca a oni nadal nie są w stanie udzielić mi informacji kiedy samochód będzie do odbioru. Mechanicy z serwisu tłumaczą, że to Centrala w Warszawie blokuje zamówienie odpowiednich części a Centrala w Warszawie odwraca kota ogonem i mówi, że serwis odpowiada za naprawę i to oni mają się tym zająć. Brakuje mi juz pomysłów jak odzyskać naprawiony samochód.