Opinia użytkownika: IKmmC
Dotycząca firmy: eobuwie.pl
Treść opinii: W ubiegłym tygodniu na stronie internetowej eobuwie.pl zamówiłam 2 pary obuwia. Ponieważ cena była nienajniższa - przesyłkę otrzymałam gratis. Korzystając z formy płatności pay pal pieniądze od razu zostały zaksięgowane na konto. Na stronie znajduje się informacja, iż od zaksięgowania w ciągu 2 dni towar jest już u kupującego. Po tygodniu oczekiwania zadzwoniłam wczoraj na infolinię zapytać o status mojego zamówienia, gdyż na www widniał nadal "zaksięgowane". Pan obiecał oddzwonić do 1 godziny, gdy tylko zasięgnie info w magazynie. Nie doczekałam się tel. przez kolejne 4 godziny więc zadzwoniłam kolejny raz około godz. 12:00. Dowiedziałam się, że zamówionych butów nie ma na stanie w kupionym rozmiarze. Nie wiem kiedy chcieli mnie o tym fakcie poiformować. Nie zaproponowano mi nawet innego obuwia. Sama dopytałam czy jest dostępny rozmiar mniejszy. Pan w ramach "zadośćuczynienia" wysłał paczkę od razu po rozmowie kurierem, które dostacza przesyłki do 24 godzin. Jak na razie nadal nic nie doszło. Zobaczymy jak długo jeszcze będę czekać, aż znów dowiem się, że zakupionego i opłaconego przeze mnie towaru fizycznie nie ma. Czysta kpina. Kolejny raz zdarza się, że sklep oferuje w sprzedaży coś, czego nie ma. Zero kontaktu, brak rzetelnych informacji w sklepie oraz na koncie użytkownika. Obuwie drogie, a brak dbania o Klienta.