Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Szybka wizyta w pruszkowskiej Almie w celu uzupełnienia domowych zapasów lodów. Wybór zaskakująco słaby, zwłaszcza jeśli chodzi o lody, które zamierzałam kupić, to jest carte d'or. Pudełek niewiele, smaki bardzo przebrane. Skoro zostały prawie same 'Milki', może następnym razem warto będzie nieco zmienić strukturę zamówienia? Rozumiem, że w kraju panują upały, ale sklep powinien należycie dbać o płynne uzupełnianie asortymentu, na który panuje największy obecnie popyt. Po dokładnym przeszukaniu zamrażarek zdołaliśmy wydobyć gdzieś z dna truskawkowe litrowe carte d'or'y i sorbet mango, o ile mnie pamięć nie myli, marki Nestle. Cena sorbetu uwidoczniona na zamrażarce - 13,90. Cena na rachunku po zapłacie - 18 zł. 4 zł więcej na litrze lodów. Jak to mówią, lepszy rydz niż nic. Praktyka tym bardziej żałosna, że lody to towar wrażliwy i nieodporny na ciepło, co powoduje, że klient po zakupie raczej nie analizuje paragonu, a tym bardziej nie ustawia się w kolejce do okienka przyjmującego reklamacje, tylko spieszy czym predzej umieścić je w chłodziarce.