Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Dzisiejsza rozmowa z infolinia firmy ubezpieczeniowej AXA. Wczoraj miałem większą stłuczkę niestety gdzie sprawcą była druga osoba (nie ja) i jest ona ubezpieczona w firmie AXA. Nie miałem pojęcia jak to wygląda z tej strony więc postanowiłem zadzwonić na infolinie AXA i dowiedzieć co mam robić z tej sprawie. Dzwoniłem zaraz po godzinie ósmej rano czyli chwilę po rozpoczęciu ich pracy. Chciałbym zaznaczyć, że wykonałem dwa telefony. Pierwszy polegał tylko na dowiedzeniu się w ogóle czegoś (musiałem przygotować protokół policyjny, dowód rejestracyjny i kilka innych potrzebnych kwitków). Zrobiłem o co pani mnie prosiła i po pół godziny dzwonie ponownie zgłosić już szkodę do nich. Na połączenie czekałem około 10 minut, dość długo jak na tak poważną i dużą firmę. W końcu doczekałem się połączenia. Odebrała sądząc po głosie ta sama pani z którą rozmawiałem kilkanaście minut wcześniej. Powiedziałem jej, ze zebrałem wszystkie potrzebne dokumenty i chciałbym zgłosić szkodę która powstała przez ich klienta. Pani spokojnie i bardzo miłym, delikatnym głosem wszystko mówiła co w danej chwili potrzebuje. Dyktowałem jej potrzebne dane. Po zakończeniu całego dyktowanie zaproponowała dwa wyjścia z sytuacji. Pierwszym było wysłanie rzeczoznawcy bezpośrednio do mnie. Drugie natomiast było takie, że miałem osobiście udać się do wyznaczone przez nich warsztatu samochodowe celem oględzin i wyceny naprawy (do tego auto będzie naprawione w tym samym warsztacie). Wybrałem to drugie ponieważ wydawało mi się to lepszym rozwiązaniem. Chciałbym tutaj dodać, że pani wykazała się tu bardzo dużą cierpliwością. Wymieniła pięciu mechaników oraz ulice gdzie ich znajdę, tutaj poprosiłem by wymieniała powoli ponieważ na mapie (oczywiście w internecie) znajdę sobie te ulicy i zobaczę gdzie będzie mi najbliżej. Kobieta z która prowadziłem rozmowę nie miała żadnych przeciwwskazań oraz nie ponaglała mnie. Czekała cierpliwie aż znajdę daną ulicę. Po zakończeniu i chwili zastanowienia wybrałem warsztat przy ulicy Robotniczej. W czasie rozmowy zadawałem bardzo dużo pytań w międzyczasie, Niechciałem być stratny na tym, uszkodzenia są poważne, a para drzwi praktycznie do wymiany. Wolałem pytać niż potem żałować. Pani tej chciałbym pogratulować wielkiej cierpliwości. Infolinia firmy AXA stoi na bardzo wysokim poziomie. Jeżeli jest potrzeba się czegoś dowiedzieć to na pewno się dowie. Jedyny minusem tego wszystkiego jest długi czas oczekiwania na połączenie, ale mam nadzieję, że to tylko jedyny przypadek i jak zawsze trafiło na mnie.