Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Właśnie toczy się mecz między Hiszpanią a Holandią, tymczasem na JO również trwa zacięta walka. Tylko droga JO jako uczestnik tej walki przyznam szczerze, że troszeczkę mnie dziś zawiedliście. Obserwacje dodane dwie godziny temu nie zostały jeszcze ocenione a tym samym ranking jest nieco nieaktualny. Chciałabym powalczyć o wyższe miejsce, ale w tym momencie nie wiem czy mam szanse. Nie wiem również czy przypadkiem uczestnik z miejsca szóstego mnie nie wyprzedził. Data zakończenia konkursu była chyba znana moderatorom JO, więc powinni być dzisiaj zwarci i gotowi. Weekend weekendem, ale końcówka trzytygodniowego konkursu jest chyba ważna nie tylko dla uczestników. Przy okazji dokonam oceny całokształtu JO. Przyznam, że jest to firma solidna i uczciwa. Czasami bałam się odwetu za nieprzychylne wobec JO obserwacje, a tymczasem dostawałam wyczerpujące odpowiedzi od tejże firmy. I tu kolejny plus za to, że Jakość Obsługi zawsze podchodzi indywidualnie do zgłaszanych obserwacji i udziela wyczerpujących odpowiedzi. Wygrane piłki trafiały do mnie wciągu dwóch dni od ich wygrania wiec czas obsługi błyskawiczny. Jeśli chodzi o stronę internetową JO to jest ona przyjemna dla oka. Można się po niej łatwo poruszać i bez problemu odnajduje się poszukiwane informacje. Wymaga ona jednak dopracowania. Dużym udogodnieniem byłaby ocena trafności obserwacji. W tej chwili, aby to zobaczyć muszę zaglądać na stronę Vision SecretClient. Sam pomysł konkursu, był naprawdę trafiony. Zmianę zasad skomentowałam już w innej obserwacji i ogólnie nie przypadło mi to do gustu. Biorąc po uwagę całokształt oceniam firmę Jakość Obsługi jako dobrą. Nie mam większych zastrzeżeń do portalu, ale jak już wspomniałam przydałyby się różne usprawnienia dla użytkowników.