Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Informacja o stacji znajdowała się już dwa kilometry przed zjazdem co moim zdaniem jest ważne, gdyż można się na to nastawić i przygotować. Zaparkowaliśmy przy dystrybutorze, a ponieważ chcieliśmy zatankować LPG zadzwoniliśmy po pracownika. Czekaliśmy kilka minut, zanim przyszedł pracownik. Zatankował nam gaz do auta i poszliśmy zapłacić. Na stacji było czysto. Stanowiska przy dystrybutorach były posprzątane, wewnątrz w sklepie towary poukładane. Kasowała młoda dziewczyna, bardzo miła i uprzejma. Ponieważ rzadko korzystamy ze stacji Orlen nie mieliśmy założonej tam karty. Z ciekawości zapytaliśmy o możliwość wyrobienia karty. Okazało się, że uzyskiwanie karty jest bardzo trudne. Po pierwsze, trzeba trafić, na moment, kiedy karty na stacji benzynowej są dostępne (!). Były na stacji w zeszłym tygodniu, teraz nie ma, nie wiadomo kiedy będą. Żeby uzyskać kartę trzeba zrobić zakupy na stacji za co najmniej 100 złotych. Dodatkowo pani obsługująca na stacji wymieniła dodatkowe warunki otrzymania karty, ale powiedziałam je cicho i niezbyt wyraźnie a ja się nie dopytywałam, ponieważ i tak nie zamierzałam się jakoś specjalnie starać, żeby zbierać punkty na Orlenie. Sprzedająca zachęciła nas jeszcze do skorzystania z promocji zdrapkowej. Trochę bez sensu, bo i tak nie zatankowaliśmy wystarczającej ilości paliwa, żeby skorzystać z tej promocji. Po zapłaceniu udałam się do toalety. Była czysta, ale brakowało papieru toaletowego. Wychodząc spotkałam panią, która nas obsługiwała. Poinformowałam ją o braku papieru. Sprzedająca upewniła się, w której dokładnie kabinie brakuje o podziękowała mi za informację. Stacja warta polecenia. Spokojna, kameralna i z umiarkowanymi cenami paliw.