Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Zaszedłem do salonu, gdzie wcześniej kiedyś kupiłem komputer. Wewnątrz można było zauważyć dwóch pracowników, ubranych w stroje służbowe. W momencie mego wejścia, jeden z pracowników przywitał się ze mną. Podszedłem do pracownika aby się zapytać o dyski zewnętrzne. Pracownik przedstawił mi ofertę, składającą się z kilku pozycji. Pracownik zapytał się także, jakiej pojemności dysku poszukuję. Po uzyskaniu odpowiedzi pracownik przedstawił mi dokładniejszą ofertę. Nie zdecydowałem się jednakże na zakup z powodu wyższych cen, niż u konkurencji. Podziękowałem pracownikowi za ofertę i się pożegnałem. Pracownik także podziękował i się pożegnał. Prze cały okres pobytu, pracownik starał się patrzeć klientowi w oczy. Przez cały czas starał się być miły i starał się udzielić wszelkich informacji klientowi. Widać, że jest otwarty na klienta.