Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Mały sklepik oferujący ekskluzywne obuwie. Zachęcony reklamami o wyprzedażach, zaszedłem do niego aby obejrzeć pantofle. Wewnątrz nie było żadnego klienta, natomiast były dwie pracownice, które posiadały firmowe stroje. Po przywitaniu się, udałem się do półek z butami męskimi. Po kilku minutach usłyszałem pracownicę, która zaoferowała swą pomoc. Po odpowiedzeniu, czego poszukuję, pracownica zapytała się jaki mam numer obuwia a także jaki kolor mnie interesuje. Po uzyskaniu odpowiedzi, pracownica zaprezentowała jeden model i zachęciła do jego przymierzenia. Podczas przymiarki, pracownica poinformowała mnie, z czego obuwie jest wykonane. Ponadto zaproponowała mi przymierzenie drugiego buta. Podczas przymiarki poinformowałem pracownicę, że obuwie jest trochę przyciasne. Pracownica odpowiedziała mi, że obuwie jest skórzane i powinno się rozejść. Uzyskałem także informację o możliwości zwrotu obuwia, jednakże nie może być oznak noszenia i należy mieć paragon. Nie zdecydowałem się jednak na zakup i podziękowałem za pomoc. Pracownica także podziękowała i zaprosiła ponownie.