Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CEWE Fotojoker
Treść opinii: Myśląc o zmianie aparatu, zaszedłem do FotoJokera, aby obejrzeć ofertę. Po wejściu do środka, przywitał się ze mną pracownik, który zaoferował pomoc po kilku minutach. Widać, że pracownicy zdają sobie sprawę, że klient najpierw chce zapoznać się z ofertą a potem można zaproponować pomoc. Jak wspomniałęm wcześniej, po zaoferowaniu pomocy, poinformowałem pracownika, iż rozglądam się nad nowym aparatem. Pracownik zapytał się, jaką kwotę chcę przeznaczyć a także, czy mam jakieś preferencje. Po uzyskaniu odpowiedzi, zaprezentowano mi dwa modele. Produkty te zostały pokrótce omówione a także zaproponowano mi ich wzięce do ręki. Po kilku minutach poinformowałem pracownika, że muszę się jeszcze zastanowić i się pożegnałem. Pracownik także się pożegnał i zaprosił ponownie.