Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: W lipcu kończył mi się pakiet ubezpieczeniowy na samochód w firmie Allianz. Postanowiłam więc, jak co roku, poszukać najkorzystniejszego ubezpieczenia. Skierowałam swoje zapytanie również do kilku innych firm ubezpieczeniowych, ale okazało się, że najkorzystniej dla mnie będzie przedłużenie dotychczasowej polisy w Allianz. Zadzwoniłam więc do jednego z biur w Allianz w Olsztynie i poprosiłam o przygotowanie polisy. O dziwo Pan obsługujący mnie, po zadaniu kilku pytań dotyczących ubezpieczenia, doradził mi abym zadzwoniła jeszcze do salonu samochodowego w którym ubezpieczałam nowe auto. Poinformował mnie, że salony mają bardzo atrakcyjne pakiety i muszę sprawdzić czy nie zapłacę tam mniejszej kwoty. Tak zrobiłam, i rzeczywiście okazało się, że kwota za wykupienie pakietu jest o 100 złotych mniejsza. Zaskoczyło mnie zachowanie pracownika olsztyńskiego biura i to, że martwi się o mój budżet, ale widocznie tak działa Allianz. Ponieważ poprzednią polisę zakupiłam w salonie, który znajduje się na drugim końcu Polski, wydawało mi się, że sprawa jest utrudniona. Nic bardziej mylnego. Pani z działu ubezpieczeń wyliczyła mi składkę, przesłała mailem numer konta i dane potrzebne do zrobienia przelewu, a na fax wysłała przygotowana polisę. Jej oryginał otrzymałam do podpisania pocztą. Wszystko to działo się zaledwie kilka dni. Byłam zaskoczona pozytywnie szybkością działania pracowników Allianz oraz obsługą, która praktycznie nie wymagała mojej wizyty w żadnym biurze. Duży plus dla Allianz za kompetentnych pracowników.