Opinia użytkownika: rebecca
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wchodząc na teren sklepu zostałam natychmiast przywitana przez pracownika; na terenie obiektu był porządek, bardzo szybko znalazłam szafkę z żarówkami, których szukałam (szafki są czytelnie oznakowane). Przy dziale było stanowisko, na którym czekał pracownik gotowy do pomocy w razie wątpliwości. Kiedy zapytałam innego pracownika, gdzie szukać tych konkretnych żarówek, po które przyszłam, wykazał się znajomością asortymentu i natychmiast pokazał mi konkretne miejsce, dopytując w międzyczasie o szczegóły, żeby lepiej dobrać sprzęt. Obniżyłam ocenę asortymentu, ponieważ były tylko jedne żarówki i to w zestawie innym niż chciałam, a cena była według mnie troszkę zbyt wysoka. Pracownik odpowiadał na wszystkie moje pytania i wątpliwości, czekając do ostatniej chwili przy mnie w razie pojawienia się kolejnych wątpliwości. Kiedy dokonałam wyboru, pracownik miło się pożegnał ze mną. Kasjerka była bardzo miła i życzliwie prowadziła ze mną rozmowę, jaką podjęłam na temat funkcjonowania sklepu w Bonarce. Nie było kolejek do kas, więc obsługa była natychmiastowa i sprawna. Jestem bardzo zadowolona w tej obsługi.