Opinia użytkownika: Zbyszek_3
Dotycząca firmy: InterCars
Treść opinii: Piszę od ręki bo bo bardzo mnie wkurzyli swoim zachowaniem..,niestety piszę o firmie więc ogólnie to dotyczy wszystkich ,nawet tych którzy na to nie zasługuja:((. Wczoraj pojawiłem się w w/w firmie i zamówiłem interesującą mnie częśc. Obsługiwał mnie sympatyczny i grzeczny gostek - żadnych zastrzeżeń (po wejściu do sklepu drugie stanowisko po lewej),ale za to rzucił się w oczy inny typ siedzący przy pierwszym miejscu po tej samej stronie..;rozwalony na krześle gówniarz,chamski gbur ,bez przerwy rozmawiający przez tel. Takie sprawił wrażenie. I nie pomyliłem się co do swojej oceny bo dzisiaj miałem wątpliwą przyjemność zamienienia "paru" słów z tym typem.Przyjechałem po zamówioną część (ok) ,a pan ten siedział znowu rozwalony na kanapie- tym razem. Na moje pytanie że przyjechałem po część i czy z nim mogę porozmawiać odezwał się BO CO?!!,żadnych dzień dobry czy słucham. Procedura tam jest taka że najpierw się płaci a potem do magazynu po towar.Panie w kasie również nie znają słów proszę ,dziękuję.Bez słowa kasę wzięły ,wydały resztę i się odwróciły tyłkami. W przeciwieństwie do gości z magazynu którzy wiedzieli jak się odpowiada na słowa dziękuję, do widzenia. Zdaję sobie sprawę że sklep motoryzacyjny to nie wersal,ale podstawowych zasad dot.obsługi klienta należy przestrzegać..zwłaszcza gdy się o tego klienta zabiega. Przykro mi że ocena za za chowanie personelu jest krzywdząca dla wszystkich,ale niestety tych miłych jest w tej firmie chyba bardzo mało.