Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zaszedłem do oddziału PZU, aby się dowiedzieć coś więcej na temat ubezpieczeń na życie. Punkt jest widoczny z daleka, dzięki dużym i wyraźnym napisom. Po wejściu do środka od razu można zauważyć stanowiska do obsługi klienta. W momencie wejścia, nie było zbyt dużo klientów. Po przywitaniu się z pracownikiem, podałem mu powód mego przyjścia. Pracownik przedstawił mi propozycję ubezpieczeń. Starał się on odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Udzielał odpowiedzi pełnych i zrozumiałych. W momencie, gdy czegoś nie rozumiałem, starał się inaczej to opisać. Widać, że posiada wiedzę, i że z chęcią chce się podzielić z klientem. Brak było odczucia, że odnosi się do klienta miło z musu, bo tak trzeba. Jak do tej pory miałem niezbyt miłe spotkania z tą firmą, ale po dniu dzisiejszym, jestem skłonny zmienić zdanie.