Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Wizyta Montera dekodera została zapowiedziana między godziną 17 a 19. Pan przybył tuż po 17. Musze przyznać, że był bardzo miły, szybki i kompetentny. Miał trochę problemów z dekoderem ze względu na stare okablowanie w ścianach, jednak poradził sobie i wszystko działa bez zarzutów. Bardzo jasno i zwięźle objaśnił sposób obsługi dekodera tak, że po jego wyjściu nie mieliśmy żadnych wątpliwości z czym to się je. Niezłą niespodzianką, godną pochwały, było to, że zamiast zwykłego dekodera przyniósł nam.... dekoder HD i to bez żadnych dopłat. Jak nam wyjaśnił było to spowodowane tym, że na stanie brakło im zwykłych dekoderów, a jak to ujął "Klient nasz pan", a chodziło mu o to, że przecież nie będą zmieniać daty montażu z tak prozaicznych powodów jak brak dekodera - po prostu przywożą inny model - nieważne, że droższy w ofercie. Miła niespodzianka i bardzo rzadko spotykane zachowanie w stosunku do klienta. Ponadto Pan zostawił nam numer telefonu mówiąc, że gdyby były jakiekolwiek problemy czy wątpliwości, to żebyśmy dzwonili od razu do niego, to przyjdzie i pomoże. Ogólnie instalacja przebiegła szybko i sprawnie, a po Panu Monterze pozostało miłe wrażenie.