Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Chcę pochwalić niesamowicie miłą obsługę pociągu PKP Tanie Linie Kolejowe na trasie Kraków Główny-Kielce. Trzy osoby obsługi znajdujące się w pociągu były uśmiechnięte, miłe i bardzo serdeczne. Kupowałam bilet u kierownika pociągu i mogłoby się zdawać sytuacja banalna, a Pan poprawił mi humor swoja otwartością i poczuciem humoru. Ponadto, jeszcze przed odjazdem pociągu, miałam problem z telefonem komórkowym, a mianowicie padła mi w nim bateria. Poszłam więc się zapytać czy w pociągu znajdują się jakieś gniazdka elektryczne. Niestety takowych nie było. I w tym momencie maszynista rozbroił mnie propozycją, żebym dała telefon do podłączenia u niego w kabinie. Ładowałam go jakiś czas i na jednym z przystanków odebrałam w pełni naładowany i dzięki temu mogłam wykonać kilka ważnych telefonów. Rzadko spotyka się w polskich pociągach tak miłą obsługę - byle takich pracowników było więcej. Nie będę się dodatkowo rozwodzić na temat wyglądu pociągu, bo choć akurat było czysto to wszyscy wiemy, że wagony pozostawiają dużo do życzenia... Czas przejazdu był taki jak napisano w rozkładzie - żadnych opóźnień.