Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: Lufthansa
Treść opinii: Infolinia Lufthansy z mojej perspektywy prezentuje się bardzo dobrze. Nagranie powitalne na automatycznej sekretarce nie jest długie (co jest dla mnie plusem, ponieważ czasami na infoliniach sekretarka przemawia baaaardzo długo). Również na połączenie z operatorem czekałam bardzo krótko. Dzwoniłam chcąc dowiedzieć się czy lecąc do Chicago przez Dusseldorf z Warszawy zdążę na samolot w miejscu przesiadki. Miałam wątpliwości, ponieważ z biletu wynikało, że czasu na przesiadkę będzie mało. Rzeczowy Pan, którego nazwiska nie poznałam, ponieważ się nie przedstawił, poinformował mnie, że czas na przesiadkę powinien w zupełności wystarczyć popierając odpowiedź stwierdzeniem, że w przeciwnym razie ich system w ogóle nie odszukałby możliwości takiego połączenia. Zapytałam więc co się stanie jeśli warunki pogodowe nie pozwolą na zamknięcie się w podanych na bilecie ramach czasowych, na co odpowiedział, że mój bilet zostanie bezpłatnie przebookowany, a jeśli okaże się, że lot będzie następnego dnia Lufthansa pokryje koszty noclegu. Dowiedziałam się zatem dokładnie wszystkiego co mnie interesowało i zostałam uspokojona, choć przyznam że mężczyzna po drugiej stronie linii mógłby być odrobinę bardziej przystępny w rozmowie, co oczywiście nie znaczy, że był niegrzeczny czy niechętny.