Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Adidas
Treść opinii: Przede wszystkim zdziwiła mnie godzina otwarcia sklepów - 10.00. W moim mieście punkty sprzedaży otwierają o godzinę szybciej. Gdy w końcu otwarto sklep, a podłoga była jeszcze mokra, udałam się tam z bratem na zakupy. Brat był niezdecydowany, co do tego, czego by potrzebował i co mu się konkretnie podoba. Panie sprzedawczynie,a były dwie, w żadnym wypadku nie ułatwiły mu zakupu. Stały tylko zupełnie się nie odzywając, nie pytając czy potrzebuje pomocy, a wręcz przeszkadzając w oglądaniu towaru. Jedna z nich majstrowała coś przy ubraniach na jednej z półek, zagradzając całe przejście i traktując nas jak intruzów. Poczułam się jak nieproszony klient. W końcu sama wybrałam bratu kilka rzeczy i zaniosłam do przymierzalni. Sama również musiałam poszukać odpowiednie rozmiary i sprawdzić czy takie są rzeczywiście dostępne na półkach. Braki w asortymencie i rozmiarówce były jednak spore, zwłaszcza w rozmiarze XL. W sklepie tym spędziliśmy około godziny - brat mierzył bardzo dużą ilość ubrań, ale ani razu nikt nie zaoferował pomocy! Obsługi tak jakby nie było... Gdy przyszło do płacenia, trwało to strasznie długo, a ubrania wciśnięto do małej reklamóweczki. Nikt chyba nie lubi natarczywych sprzedawców chodzących krok w krok za klientem, jednak totalny brak obsługi i zero zainteresowania chyba też może rozzłościć klienta?.