Opinia użytkownika: Maciej_565
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Zakupy dotyczyły prozaicznie prostej rzeczy jaka miały być rolety na okienne wraz z dodatkowym zestawem do rolet, które zawierała części pozwalające na zamontowanie rolety oraz żyłki prowadzącej dolną cześć rolety. Po godzinie 17.00 ruch w sklepie był już całkiem spory, nie przeszkadzało to jednak w swobodnym poruszaniu się po sklepie, ilość ludzi wpłynęła za to negatywnie na ilość obsługi,która jakoś nagle zmalała. Na stoisku z roletami udało się wybrać bez problemu, dodatkowy zestaw elementów też, jednak wątpliwości budziła integralność obu zakupionych przedmiotów. Na stoisku z karniszami/roletami przebywał jeden pracownik zajęty obsługą klienta, 5 minut oczekiwania, pojawia się pracownika, która niestety przyszła "tu tylko odebrać drabinę". Dalsze oczekiwanie, na pracownika który obsługuje klienta, w najbliższej okolicy brak innych pracowników. Kiedy już udało się odczekać niezbędny czas obsługi drugiego klienta, zapytałem pracownika o pomoc w stwierdzeniu poprawnego doboru części, niestety zdziwienie większe od rozpaczy, ale pracownik który niejako kazał na siebie czekać dłuższą chwile z rozbrajającą mina stwierdziła, żebym podszedł na stanowisko z farbami bo tam będą bardziej zorientowani w temacie rolet. Na stoisku z farbami wyraźnie zdziwiona i rozbawiona Pani z wielką niepewnością stwierdziła, że chyba to co mam w rekach powinno do siebie pasować. Zakup zrealizowany, oby pasowało.