Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Dnia 29 czerwca zrobiłem zakupy w dyskoncie „Biedronka” przy ulicy Jana Pawła w Żorach. Podjechałem na parking i zwróciłem uwagę na teren zewnętrzny. Parking zewnętrzny był czysty ale pod wiatą z wózkami znajdowało się kilkanaście paragonów. Przed wejściem do sklepu w gablocie znajdowała się bieżąca oferta artykułów przemysłowych oraz spożywczych. Udałem się do wejścia. Na samym początku wejścia obok systemu prowadzenia klienta były umieszczone ulotki: inspiracje tygodniowe. Na wejściu była bardzo brudna podłoga. Stoisko warzywa/owoce wyglądało prawidłowo i sprawiało wrażenie obfitości. Kosze z artykułami przemysłowymi również wyglądało prawidłowo. Towar był ładnie ułożony wraz z opisami cenowymi. Następnie skierowałem się do kasy. Przy kasie była tylko jedna osoba. W czasie kiedy byłem w sklepie były czynne trzy kasy więc obsługa klientów była bardzo sprawna. Kiedy podszedłem do kasy, kasjer mnie przywitał, wstał i sprawdził czy mam pusty wózek a następnie sprawnie skasował towar i podał kwotę do zapłaty. Reszta, którą otrzymałem była zgodna. Kasjer podziękował i zaprosił do ponownego odwiedzenia sklepu. Obsługa w sklepie na bardzo wysokim poziomie. Minusem zanieczyszczona wiata słonecznikiem i paragonami jak również podłoga na wejściu do sklepu.