Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: PKS Słupsk
Treść opinii: Miałam w sobotę niemiłą sytuacje dzwoniąc na PKS w Słupsku w celu upewnienia się kursowania autobusu.Na stronie internetowej można znaleźć informacje o rozkładzie jazdy, jednak ze względów, iż nie zawsze są one aktualne postanowiłam zadzwonić. Dzwoniłam od ponad godziny z przerwami oczywiście kilkuminutowymi i ciągle nie mogłam się połączyć. Wyskakiwało mi, że sieć jest zajęta. No dobrze, może ktoś w tym czasie również dzwoni. Chwilę odczekałam i próbowałam ponownie. Uzyskanie tych informacji było dla mnie bardzo ważne. W końcu trafiłam na sygnał. Hmm... ale tym razem nikt nie odebrał... dzowniłam raz za razem i dalej nikt nie odbierał. Znowu zrobiłam kilka minut przerwy. Tym razem znowuż sieć była zajęta. Po kilku minutach kolejnej przerwy był sygnał ale nikt nie odbierał. Nie wiem co się stało ale uważam, że takiej sytuacji nie powinno być. Jestem rozczarowana i zawiedziona, gdyz nie dowiedziałam się tego czego potrebowałam w sposób telefoniczny.