Opinia użytkownika: IKmmC
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Wydawało by się, że będą to kolejne standardowe zakupy w sklepie Kaufland. W moim koszyku znalazło się wiele produktów, a wśród nich słodzik, który był w przecenie. Sklep jak zawsze czysty, wszystkie produkty poukładane. Jedynie pomidory znajdujące się w dziale z warzywami i owocami były poobijane i nie nadawały się do spożycia. W kolejce do kasy czekałam ponad 10 minut. Jak zwykle od Kasjerki usłyszałam, że nie mogę zakupić słodzika z przeceny, gdyż nie ma go w systemie. Mając podobną sytuację dzień wcześniej z jogurtami, których nie udało mi się zakupić ponieważ „nie wchodziły” poinformowałam Kasjerkę, że zależy mi na owym produkcie i bardzo proszę, aby tę sprawę załatwiła. Wiem z pewnych źródeł, że jest sposób, aby zakupić produkt z przeceny, albo poprzez wprowadzenie go przez kierownika kas, albo przez zakup przy kasie po normalnej cenie i otrzymanie różnicy w Biurze Obsługi Klienta. Kasjerka jednak po wykonaniu telefonu stanowczo odmówiła mówiąc, że „od rana te słodziki na kasę nie wchodzą”. Zapytałam więc dlaczego od rana nie jest ten problem rozwiązany, albo towar wycofany ze sprzedaży. Na sali sprzedaży nie może znajdować się produkt, którego nie można w żaden sposób zakupić. Po odejściu od kasy udałam się do Biura Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia tej sprawy. Otrzymałam bon o wartości 5,00 zł za czekanie w kolejce do kasy ponad 5 minut. Ponad to dowiedziałam się, że kasjerka ma obowiązek poinformować mnie o możliwości zakupu produkty po cenie normalnej i zwrotu różnicy w BOK.