Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Byłam z chłopakiem w banku PKO w Gdyni i bardzo się zawiodłam na organizacji pracy tego banku... Udalismy się tam, gdyż naszym zamiarem było wypłacenie większej gotówki z konta. Na początku wydrukowaliśmy numerek i usiedliśmy na krzesłach czekając na swoją kolej. Jest tam 5 kas do obsługi klienta, a w dniu kiedy my tam poszliśmy działała tylko jedna i na dodatek obsługiwała dwie kolejki. Jesteśmy cierpliwi, więc spokojnie czekaliśmy na swoją kolej. Oczywiście obsługa jednego klienta również trwała długo. Przed nami czekało na swoją kolej sporo osób, głównie straszych. W końcu jedna z pań się zdenerwowała takim podejściem, że tyle kas a jedna czynna, że kiedy pojawiła się przelotem jakaś pani z banku od razu podeszła i zrobiła awanturę. Pracownica próbowała się tłuymaczyć czemu tak jest, że następuje zmiana itp. ale Klientka miała dobry kontrargument, że czeka tu już 45 min a nikt nie przyszedł na inną kasę obsługiwać. Dopiero po tej awanturze i to w ciągu 5 min zostały otwarte jeszcze dwa okienka i w końcu kolejka się ruszyła. Rozumiem, że pracownik tam pracuje i będzie siedział w banku tyle godzin ile zakłada jego praca, ale to nie znaczy, że ludzie przychodzący załatwiać swoje sprawy do banku również mają przesiedzieć kilka godzin w kolejce, kiedy mają zapewne wiele innych rzeczy jeszcze do zrobienia. Poza tym bank był czysty ale było w nim gorąco. Nie miałam okazji sprawdzić kompetencji personelu pracowniczego, jednak obsługa jest powolna. Także na 5 okienek działa zazwyczaj tylko jedno lub dwa. Organizacja pracy jest słaba pod względem osób obsługujących klientów. Powinno byc tyle czynnych okienek ile jest ich zrobionych, wtedy praca byłaby szybsza i klienci nie musieli by się denerwować.