Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: W zeszłym roku, dokładnie od 1 czerwca zamieszkałam na nowym mieszkaniu i postanowiłam założyć internet z UPC. Od samego już początku były problemy aby się do nich dodzonić, ze względu na problem ze znalezieniem poprawnego nr telefonu do UPC w Gdyni badź w trójmieście. Złożyłam więc forumlarz na ich stronie i tak na drugi dzień zadzwonili do mnie aby omówić konkretną sprawę. Pierwsza wizyta technika skończyła się fiaskiem, gdyż technicy stwierdzili, że w tym mieszkaniu nie da się podłączyć czegokolwiek z oferty UPC. Kabel UPC w bloku był położony do każdego mieszkania, jednak u nas, ktoś kto wcześniej tu mieszkał skrócił go (nie wiem dlaczego) i wystawał tylko kawałek ze ściany. Technik powiedział, że się nie da nic z tym zrobić. Stwierdził, że jedynym wyjściem jest pociągnięcie nowego okablowania do naszego mieszkania, a koszt tego wyniósłby minimum jakieś 700 zł. Jak usłyszałam tą jakby propozycje to mnie zamurowało... Stwierdziliśmy jednak (ja i mój chłopak), że u sąsiadki jest też ten kabel poprowadzony, lecz ona z niego nie korzysta i jest jego nadmiar więc zaproponowaliśmy technikom czy nie da się podłączyć do jej kabla i spisać umowę z tą sąsiadką jako, że będziemy użytkownikami kabla z jej mieszkania. Technicy się zastanawiali, stwierdzili, że może jest to możliwe lecz muszą się sami dowiedzieć. Oczywiście podczas tej wizyty kilkakrotnie dzwonili (chyba do serwisu) i się pytali co maja robić. W efekcie to pierwsze spotkanie zakończyło się niczym, bo technicy powiedzieli, że aby robić dalej np z kablem sąsiadki to musimy ponownie napisać formularz zgłoszeniowy i znowu czekać na telefon i umawiać spotkanie... Byłam oburzona, gdyż mogli spokojnie potraktować nas jak klientów, u których w końcu byli i zaplanować kolejną wizytę a wyszło tak jakby tej wizyty nie było a my mamy jeszcze raz się zgłaszać. Wszystko przedłużało się oczywiście w czasie. Były jeszcze dwie wizyty techników. Udało się w końcu dorobić kabel do tego obciętego oczywście za naszą namową a nie propozycją techników. Kolejnym problemem było to, że nasze zgłoszenie było wprowadzone do ich serwera a przez to, że kazali nam nowe zgłaszać powstał konflikt, którego nie potrafili rozwiązać... Tłumaczyli się, że musi się zająć tym ktoś z wyższego szczebla... Doszliśmy do takiego porozumienia, że kiedy rozwiążą ten problem i będzie można dokończyć całą sprawę zadzwonią do mnie. Minął lipiec, sierpień i wrzesnień prawie cały, aż w końcu ja zadzwoniłam i się zapytałam czy się wyjaśnił problem. Dowiedziała się, że tak a oni mnie nie poinformowali nawet o tym.... Do założenia i rozpoczęcia korzystania z internetu UPC doszło dopiero 29 września ubiegłego roku. Tak więc proces założenia zwykłej jednej usługi trwał od początku czerwca do końca września. Dla mnie to jest kompletny brak szacunku do klienta, brak chęci współpracy i chęci rozwiązania problemu jak najszybciej... Ofertę mają ciekawą i okazyjną lecz obsługa klienta jest mizerna i na niskim poziomie.