Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paulina_587

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Zbliża się okres wakacji i w planach mam wyjazd do rodzinnego domu na okres 3 miesięcy. Tam gdzie obecnie mieszkam, czyli w Gdyni mam podłączony internet z UPC. Z informacji wyczytanych w internecie dowiedziałam się o możliwości zawieszenia trwania usługi. W celu upewnienia się i możliwości podjęcia decyzji zawieszenia usługi postanowiłam zadzwonić na infolinię UPC. Już kilkakrotnie próbowałam się dodzwonić i nic... Ciągle linia jest zajęta a czas oczekiwania 5 min. Szczerze powiedziawszy nie stać mnie na czekanie 5 min (lub może się to wydłużyć) przy telefonie i słuchanie melodyjki. Wydaje mi się, że mają oni zbyt mało pracowników do telefonicznej obsługi klienta. Zawieszenie usługi jest dobrym pomysłem dla kogoś kto w planach ma wyjazd, bądź następuje to niespodziewanie. Ich oferta jest taka, że za zawieszenie płaci się 29zl, czyli mogę powiedzieć, że cena jest przystępna i oszczędza się na mięsiącu. Jednak minusem jest to, iż czas zawieszenia usługi nie może być dłuższy niż 2 miesiące w ciągu roku. Wydaje mi się, że ten okres zawieszenia powinien być dłuższy. Np tak jak ja, wyjeżdzam z miasta na 3 miesiące i przez ten okres nie będe korzystała z ich usług, a mogę tylko zawiesić na 2 czyli i tak za jeden miesiąc nie korzystania z internetu muszę normalnie zapłacić. Kolejnym minusem jest to, iż zawieszenie usług należy zgłosić z miesięcznym wyprzedzeniem. Jest to długi okres i dla kogoś komu przydaży się niespodziewany wyjazd na dłuższy okres i tak będzie musiał zapłacić za niekorzystanie usługi. Moim zdaniem organizacja przy formie zawieszenia powinna byc trochę zmieniona i bardziej przychylna klientowi. W końcu dodzwoniłam się i konsultantka wyjasniła mi wszystko. Potwierdziła moją wiedzę, była miła i na wszelkie pytania miała gotową odpowiedź. Jednak ostatecznie nie udało mi się zawiesić usługi i tym samym przez okres 3 miesięcy kiedy z internetu korzystać nie będę opłatę uiszczać muszę.