Opinia użytkownika: ko5tka
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Pieniądze, które wysłałam za pośrednictwem innego banku na rachunek odbiorcy będącego klientem PKO BP nie doszły do odbiorcy. Po złożeniu reklamacji w banku, z którego pieniądze wyszły okazało się, że po jego stronie jest wszystko w porządku, lecz jak dowiedzieli się pracownicy nazwa odbiorcy nie zgadzała się z numerem rachunku. Sprawdziliśmy numer konta z dokumentami właściciela rachunku - wszystko się zgadzało. Ostatecznie okazało się, że bank PKO BP otwierając rachunek wpisał w dokumentach mojego odbiorcy nieprawidłowy numer konta, które w rzeczywistości należało do kogoś innego. Tam tez trafiły pieniądze. W banku PKO BP nie poinformowano nas ile będzie trwało załatwienie tej sprawy, lecz na szczęście poszło to szybko i w ciągu kilku dni od złożenia reklamacji pieniądze zostały zwrócone prawidłowemu odbiorcy.