Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Koyot

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Poszedłem do banku w celu wpłaty pieniędzy na konto. Po wejściu do placówki spotkała mnie miła niespodzianka, ponieważ nikogo nie było w kolejce do kas. A z powodu bardzo długiej kolejki zrezygnowałem z wizyty w tej placówce w dniu wczorajszym. Moja obserwacja dotyczy obsługi przez kasjerkę. W czasie całej wizyty Pani powiedziała do mnie tylko dwa słowa " jaka kwota". Nie usłyszałem z jej ust ani "dzień dobry", ani "do widzenia" czy też "dziękuję". Faktem jest , że obsłużono mnie bardzo szybko, ale oprócz sprawności obsługi liczy się dla mnie również jej atmosfera. Dobrze byłoby również, aby Pani zwracała uwagę na wygląd blatu dla klienta. Niestety przy długopisie używanym do podpisania potwierdzenia wpłaty leżała zużyta chusteczka jednorazowa.