Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RUCH S.A.
Treść opinii: Wybrałam się dzisiaj do kiosku Ruchu aby kupić doładowanie do telefonu Orange za 100zł. Zawsze kupuję doładowanie o tej wartości ponieważ gratis dostaje się 10 zł, czyli razem do wykorzystanie jest 110 z. I właśnie kwota 110 zł widnieje na wydruku z terminala.kiedy podeszłam do kiosku nikt nie stał w kolejce, więc sklepowa od razu zapytała w czym może mi pomóc. poprosiłam o doładowanie 100 zł, ona podała mi dwie 50zł. Powiedziałam, że zależy ma na wydruku z terminala. Pani najzwyczajniej w świecie wystraszyła się, że będzie musiała obsługiwać terminal. Powiedziała, że to chwile potrwa bo już dawno nic nie drukowała i musi sobie przypomnieć jak się to robi. Odczekałam około 3 minut i w końcu doładowanie zostało wydrukowane.Kiedy przyszło do płacenia, kioskarka podała mi kwotę do zapłaty 110 zł. Nie chciała mi uwierzyć, że zawsze za to doładowanie płaciłam 100zł a 10zł było gratis. Wykłócała się ze mną, że mam tyle zapłacić bo ona wydrukowała już doładowanie.Poprosiłam ją o pokazanie mi do ręki wydruku. Wskazałam jej, kwotę do zapłaty i kwotę doładowania. Kiedy w końcu zrozumiała swój błąd nawet mnie nie przeprosiła tylko powiedziała, że rzadko sprzedaje doładowania na tą kwotę.