Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W dniu 24,03,2010 zakupiłam internet bezprzewodowy Orange Free.Od samego początku są problemy.Przez 1,5 miesiąca nie miałam ani modemu ani karty sim bo była na gwarancji.Modem dostałam popsuty.Pisałam o odliczeniu abonamentu za ten czas w którym nie było możliwości korzystania z usługi.Wysłałam do Orange dwa pisma.Odpowiedz była negatywna bo nie odpowiadają za działanie modemu,ale że karty SIM nie miałam to już nikt nie brał tego pod uwagę.Minął czas promocyjny który był na początku zawarcia umowy tylko rachunek zastał po nim do zapłacenia. Od początku są z nim problemy rozłącza się bez powodu,gubi zasięg i nie zależnie czy to jest początek miesiąca czy koniec trzeba bardzo długo czekać na otwarcie się stron internetowych.Nie można zobaczyć nawet krótkiego filmiku,posłuchać piosenki,radia internetowego.Nie mówiąc ściąganiu czegokolwiek z internetu.Kontaktowałam się z biurem obsługi każdy mówił co innego,ale nikt nie potrafił pomóc.Wniosek jest taki że to jest Wielki NIEPROFESJONALIZM . odpowiedz Orange po ok. miesiąca :proszę sobie kupić antenę zewnętrzną.