Opinia użytkownika: IKmmC
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: W sobotę 3 lipca zamówiłam sporo artykułów z ofert tchibo on-line. Ponieważ kwota do zapłaty przekroczyła 250,00 zł przesyłkę automatycznie otrzymałam za darmo. Jednak po dłuższym zastanowieniu postanowiłam dodać do zamówionych już rzeczy jeszcze jeden produkt. Zadzwoniłam więc do Biura Obsługi Klienta. Mój rozmówca zlokalizował moje konto po podaniu kilku niezbędnych danych. Ponieważ moje zamówienie nie było jeszcze widoczne w bazie Pan zarejestrował nowe - zaznaczając jednocześnie bezpłatną przesyłkę pomimo, iż produkt kosztował ok. 80,00 zł i do tego jeszcze jakiś gratis. Poinformowano mnie również, że z poprzedniego zamówienia niektóre produkty mogą być na chwilę obecną niedostępne więc możliwe, że dojdą do mnie w kilku odrębnych paczkach, gdy tylko towar zostanie pobrany od producenta. Pan pod koniec rozmowy zapytał, czy może mi jeszcze w czymś pomóc po czym przesłał mi e-maila z potwierdzeniem zamówienia+bezpłatna przesyłka.