Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wybrałam się w wieczornych godzinach na zakupy do w/w hipermarketu i od razu żałowałam tej decyzji mimo kolejki składającej sie conajmniej 50 osób otwarta byłam tylko jedna kasa, próbowaliśmy znaleść kierownika który mógłby wyjaśnić nam zaistaniłą sytucję - niestety nikt nie czuł się odpowiedzialny do jej wyjasnienia, okazało sie ze nie ma osoby która miałaby wpływ na otwarcie kolejnej kasy, ponieważ nie ma przeszkolonego personelu. Kolejnym przeżyciem był brak kompetencji pani obsługującej stoisko alkocholowe, nie potrafiła określić ceny ani rodzaju szukanego trunku, była sfrustrowana i wyraźnie zniechęcała do jakichkolwiek zakupów, następnie pani we wspomnianej już kasie nie potrafiła dobrze naliczać, nie znała potrzebnych kodów, bez przerwy gdzieś dzwoniła.