Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Dziś w banku to był dramat. Zaszedłem do banku, aby wpłacić pieniądze na konto. W momencie wejścia do środka można było zauważyć otwarte tylko 1 okienko do kasy i kolejkę do niej. Oczekując w kolejce ok. 30 minut byłem świadkiem kilku nietypowych zdarzeń. Pierwszym miniusem jest to, że przy kasie są obsługiwane osoby, które chcę zrobić przelewy bezgotówkowe. Brak możliwości robienia tego przy punkcie obsługi klienta. Drugim minusem jest brak otwartego kolejnego okienka, pomimo, że kasjerka była obecna. Ale najgorsze było to, że przez ok. 15 minut pracownica obsługująca za ladą rozmawiała przez komórkę prywatnie. Można to było poznać po tym, że opowiadała o świętach i o wyjazdach. Ponadto po około 15 minutach obydwie widoczne pracownice wyszedły na zaplecze i przez kolejne około 15 minut nie było nikogo do obsługi klientów przy ladzie. Bardzo dziwne to jest zachowanie a także bardzo dziwne jest brak podejścia do klienta, aby rozładować kolejki. Coraz częściej jest tak, że przy kasie wykonuje się operacje niezwiązane z obrotem gotówkowym.