Opinia użytkownika: Łukasz_546
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Poznań
Treść opinii: Jak to czasem w życiu się składa miałem do załatwienia sprawę w Urzędzie Miasta, a dokładniej w Wydziale Komunikacji. Wymieniałem dowód rejestracyjny. Byłem negatywnie nastawiony do tego miejsca, gdyż kojarzę je z długimi kolejkami. Tym razem jednak byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Pierwszą wizytę odbyłem tydzień wcześniej. Potrzebny druk wydrukowałem ze strony internetowej Urzędu. Jest tam szczegółowo opisany komplet dokumentów potrzebnych do dokonania każdej z czynności urzędniczych. Na miejscu najpierw idzie się do rejestracji, gdzie sprawdzają czy posiada się wszystkie dokumenty i wydają numerek. Obok znajduje się punkt ksero, gdzie dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy można skserować bez ponoszenia kosztów ksero - za darmo. Na sali obsługi jest kilkanaście stanowisk i kolejka posuwa się sprawnie. Pani sprawdziła wszystkie dokumenty bardzo dokładnie. Dowód rejestracyjny miał być gotowy w przeciągu miesiąca. O możliwości odbioru zostałem poinformowany e-mailem już po tygodniu. Dostałem również informację o możliwości rezerwacji godziny wizyty przez internet, dzięki czemu można uniknąć ewentualnych kolejek. Przy odbiorze inny urzędnik ponownie sprawdził komplet dokumentów. Całą sprawę załatwiłem bardzo szybko i sprawnie. Urząd ułatwia obsługę klientów poprzez udostępnianie druków on-line, możliwość rezerwacji terminu wizyty, darmowy punkt ksero, możliwość uiszczenia opłaty poprzez przelew, kartą lub tradycyjną wpłatę na konto. Urzędnicy są mili i uprzejmi, a jednocześnie dokładnie weryfikują wszystkie dokumenty. Urząd prezentuje się zarówno z zewnątrz, jak i w środku bardzo dobrze. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony, jak zmienił się Wydział Komunikacji w Poznaniu od mojej poprzedniej wizyty 3 lata temu.