Opinia użytkownika: Radosław_2
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Ostatnio miałem bardzo ciekawe doświadczenie z ta firmą. Przyszedł do mnie przedstawiciel i powiedział, że podpisali umowę z TPSA w ramach, której przejmują część klientów i trzeba z nimi podpisać umowę. Bardzo się zdziwiłem i postanowiłem poczekać co będzie dalej. Przedstawiciel brnął w ten temat i z rozmowy wynikało, że nie mam innego wyjścia. Inaczej nie będę miał telefonu i Internetu. No to się zgodziłem … J. Podpisałem umowę i podziękowałem. No cóż wiadomo było od razu, że gość wciąga w ten sposób ludzi. Zadzwoniłem do Netii i od razu złożyłem wypowiedzenie w myśl prawa o umowach i poinformowałem o metodach pracy przedstawiciela. Bardzo się zdziwiłem. Pani nie zainteresowała się temat, powiedziała, że nie odpowiada za pracę przedstawicieli. W takim razie napisałem maila do nich i odpowiedzieli to samo, że nie mają wpływu na przedstawicieli. Napisałem także do TPSA, Ci zainteresowali się tematem i poprosili o oficjalną skargę. Jak to możliwe, że przedstawiciel może mówić co chce, byle tylko podpisał umowę? Na jakich zasadach funkcjonuje ta firma?