Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Rosenthal

Treść opinii: Sklep Rosenthal mieści się w budynku Altus zaraz po wejściu po lewej stronie za City Bank Handlowy. Strefa wejścia do budynku Altus jest zawsze, a wiem to z doświadczenia utrzymana w porządku. Przed wejściem nie ma żadnych śmieci, papierków czy nawet petów po papierosach, wszystko jest utrzymane w porządku. Przy samym wejściu do sklepu, który mieści się na pasażu również jest czystko i schludnie. Drzwi oraz okna sklepowe były czyste i przejrzyste, ekspozycja sklepowa wystawiona również była czysta i ładnie wystawiona. Po wejściu do środka rozejrzałam się wokoło. Jeżeli chodzi o cały wystrój w jakim jest przyrządzony sklep to muszę przyznać, że wszystko elegancko wygląda zachęcając tym klientów. Przy wejściu jest również stoliczek i fotele, myślę że z możliwością przycupnięcia na chwilkę. Jeżeli chodzi o wnętrze, akcesoria pięknie się prezentowały na regalach sklepowych. Zauważyłam jednak że Pólki wykonane ze szkła miały niewielka warstwę kurzu. W ofercie sklepu Rosenthal znaleźć można ekskluzywną porcelanę, kryształy, srebra oraz akcesoria dekoracji wnętrz najsłynniejszych europejskich manufaktur, a także akcesoria kuchenne. Kiedy weszłam do sklepu nie było w tym czasie żadnych klientów więc spokojnie rozejrzałam się po ofercie jaką prezentują. W tym momencie przedawca siedział przy swoim stanowisku przeglądając coś w komputerze, nawet nie została wchodząc do sklepu przywitana. Po chwili rozglądania się po sklepie podeszłam do przedawcy i przeprosiłam prosząc o pomoc. Przedstawiłam swój problem, ze poszukuję prezentu na uroczystość ślubną i nie mam pojęcia co było dobrym zakupem. Po przedstawieniu problemu przedawca od razu wstał i z zaangażowaniem starał się pomóc. Na początek zaproponował mi serwis obiadowy ale że cena wynosiła ok. 3000 zł uprzedziłam, że na prezent chce przeznaczyć maksymalnie 500 zł. Sprzedawca powiedział, że do tej ceny również można cos ładnego kupić. Zaprowadził mnie do pięknych porcelanowych wazonów, opowiedział jaka jest ich kolekcja jeżeli chodzi o projektanta. Szczegółowo został mi omówiony wazon, który swą symbolika nawiązywał do miłości, a konkretnie do pocałunku, który był w cenie ok. 520 zł. Zapytałam co jeszcze mógłby zaproponować. Idąc dalej został zaprezentowany mi piękny zestaw z nierdzewnych sztućców, gdzie komplet był przygotowany dla 6 osób. Po chwili przyglądałam się pięknym filiżanką i zapytałam jak one cenowo wyglądają. Oczywiście nie były one tanie, ale był to tez dobry pomysł stworzenia takiego kompletu weselnego z dwóch filiżanek podstawek ewentualnie cukiernicy, gdzie wszystko zamknęłoby się do 500 zł. Kiedy tak wszystkie pięknie wykonane porcelanowe drobiazgi zostały mi zaprezentowane zapytałam jak wygląda sprawa, w momencie gdyby parze młodej jednak prezent nie przypadł do gustu. Dowiedziałam się, że problemu nie ma i do 7 dni towar za pokazaniem paragonu można wymienić na inny ale już nie zwrócić. Zapytałam także, jak wygląda kwestia reklamacji, na co pracodawca powiedział, że są pewni swoich produktów i reklamacji zwykle nie ma. Uśmiechnięta zapytałam wobec tego, czy posiadają jakieś katalogi by móc bliżej z ofertą się zapoznać i zastanowić. Niestety katalogów nie otrzymałam, a cala oferta jak sprzedawca zapewniał mieści się na ich stronie internetowej i wręczył mi wizytówkę z adresem strony i ewentualnym numerem telefonu. Zapytałam również czy w momencie zdecydowania się i już składania zamówienia na towar należy poczekać i dowiedziałam się, że w zasadzie wszystko jest od ręki chyba, że jednak zdecydowałabym się na jakiś większy zestaw np. obiadowy to trzeba będzie poczekać na skompletowanie. Jeżeli chodzi o samego sprzedawcę to był to mężczyzna ok. 30-35 lat, szczuplej sylwetce. Włosy miał krótkie ciemne stawiane na żelu i z lekkim zarostem na twarzy. Ubrany był schludnie, w ciemne spodnie i bluzeczkę w niebiesko białe paski. Identyfikatora nie miał więc nazwiska nie znam. Po dowiedzeniu się wszystkich szczegółów jakie mnie interesowały, podziękowałam za profesjonalne doradzenie, profesjonalną postawę sprzedawcy bo i kontakt wzrokowy był zachowany jak również uśmiechnięta twarz i udałam się do wyjścia.