Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Esprit
Treść opinii: Podejście pracownika do kienta jest niezbyt profesjonalne. Spodobała mi się cienka bluzka z długim rękawem i postawnowiłem ją przymieżyć, do czego zachęciła mnie także pracownica. Poprosiłem o rozmiar XXL - cóż, posiadam ten mięsień piwny. Natomiast pracownica stwierdziła, że numeracja jest niezgodna i zaproponowała L. Zgodziłem się. Podczas przymiarki okazało się, że produkt jest za mały. Tak jak sądziłem. W związku z powyższym pracownica przyniosła rozmiar o którym wspomniałem wcześniej. Po nałożeniu także niezbyt się w tej bluzce czułem. Była przyciasna, natomiast pracownica stwierdziła, że pasuje na mniej. Otworzyłem szeroko oczy i się zdziwiłem. Przecież widać gołym okiem, że na brzuchy jest przyciasno, to jakim cudem ma na mnie pasować. Podziękowałem za taką pomoc i wyszedłem se sklepu. Dziwne podejście do klienta. Można odczuć, że klient ma kupić i niekoniecznie musi dla niego to pasować.