Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Pisałam wcześniej o informacji zamieszczonej przez firmę Yves Rocher na ich stronach internetowych i bezsensownie przetłumaczonemu opisowi wody kolońskiej. Oczywiście zaraz po znalezieniu tego cudu napisałam do firmy e – maila z informacją. Nie spodziewałam się odpowiedzi przed poniedziałkiem (wysłałam w sobotę przed południem), ale pozytywnie zaskoczyło mnie znalezienie na poczcie odpowiedzi w sobotę w południe. Niestety dla pracowników firmy polska gramatyka jest jednak wyzwaniem, na tyle dużym, że nie są w stanie odmienić mojego imienia i nazwiska i umieszczają je w mianowniku. Oczywiście zgadzam się z nieodmienioną formą mojego nazwiska, natomiast nie rozumiem, dlaczego nie odmieniono imienia. Przykładowo nagłówek brzmi „Szanowna Pani Anna Iksińska”, zamiast „Szanowna Pani Anno...”. Sprawia to wrażenie sztuczności, nieumiejętności posługiwania się językiem pisanym i nie świadczy dobrze o profesjonalizmie firmy. Sam e – mail jest utrzymany w bardzo miłym tonie, pani występująca w imieniu firmy. Przedstawiła mi opis zapachu i zostawiła e – mail i telefon, pod którym mogę zasięgnąć więcej informacji na temat produktu. Ogólnie bardzo miło. Kolorystyka grafiki listu utrzymana w zieleni, pasująca do strony internetowej firmy. Razi tylko ten nagłówek.