Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Szukając wody kolońskiej zajrzałam na stronę internetową firmy. Zajrzałam tam, ponieważ wiem, że firma ta ma w ofercie ciekawe, czasem mniej znane czy popularne kosmetyki. Strona jest dobra. Ma sporo zielonych elementów, nawiązujących do naturalnego pochodzenia kosmetyków. Nawigacja jest intuicyjna. Początkowo wyszukiwałam wśród zapachów, bez problemu znalazłam kilka rodzajów. Skorzystałam z wyszukiwarki, wpisując „woda kolońska” i znalazło mi 5 zapachów i jeden zestaw. Ogólnie świetnie. Mam zastrzeżenie co do oglądania strony produktu, aby się na nią przenieść należy kliknąć „szczegóły”. Znacznie łatwiej byłoby, gdyby były podlinkowane równocześnie zdjęcie produktu (bardziej intuicyjne) i nazwa. Sam napis „szczegóły” jest szary i trudny do zauważenia. Zaczęłam oglądać poszczególne wody. I trafiłam na hit! Opis jednej z wód brzmi następująco: „Energizujący świeżość. Świeże energia Cedr w sercu gór, gdzie świeżości w szczególności intensywność, Cedr jest najbardziej majestatycznych drzew. Jego +: Jego mix: może przemieścić się do mężczyzn i kobiet. Blue soku że przywołuje blask i świeżość jej perfum i energetyzującej obwiedni”. To jest opis wody kolońskiej Cedr. Uważałam Yves Rochera za poważną firmę, dbającą o klienta i nie spodziewałam się, że taki teks, moim zdaniem skopiowany żywcem z tłumacza google lub podobnego może się pojawić na ich stronie.