Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Dostałam wczoraj wieczorem, o 19:27 e – mail zachęcający mnie do odwiedzenia sklepu IKEA i skorzystania z letniej wyprzedaży. E – mail jest bardzo dobrze zrobiony, w ładnej, prostej szacie graficznej, kojarzącej się kolorystycznie z programem IKEA FAMILY. W treści listu znajduje się zabawny obrazek, pokazujący mebelki i inne sprzęty ze stylizowanymi nóżkami. Po kliknięciu zostałam przeniesiona na stronę IKEA, gdzie załadowała się animacja, pokazująca te same mebelki i sprzęty chodzące na nóżkach, wraz z napisem, „końcówki kolekcji wychodzą ze sprzedaży”. Bardzo zabawne i przemyślane, zachęcające do obejrzenia wyprzedaży dokładniej. Po kliknięciu na animację z kolei zostałam przeniesiona na stronę sklepu krakowskiego. Tutaj mogłam zapoznać się z ofertą towarów w wyprzedaży. Jest bardzo rozczarowująca. Kilkanaście sztuk mało ciekawych produktów. Myślę, że to tylko cześć oferty, bo jeżeli to cała oferta to w ogóle nie ma sensu jechać do sklepu. Natomiast mam poważne zastrzeżenia co do wysyłki e – maila. Jestem uczestnikiem programu Ikea Family i firma ma mój adres e – mail i moją zgodę na wysyłanie do mnie treści reklamowych. W związku z czym nie ma problemu z mailingiem do mnie. I nie rozumiem dlaczego e – mail o wyprzedaży zaczynającej się 1 lipca dostaję 2 lipca prawie przed zamknięciem sklepu. Jeżeli chciałabym skorzystać z wyprzedaży, to po dwóch dniach i tak większość atrakcyjnych rzeczy byłaby wykupiona. Uważam, że taka wiadomość powinna zostać wysłana co najmniej dzień przed rozpoczęciem, jeżeli firma traktuje poważnie klienta lub można było nie wysyłać jej wcale. Natomiast pod względem graficznym, tekstowym i technicznym e – mail jest bez zarzutu.