Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Kasa biletowa w Międzyrzecu Podlaskim według informacji wywieszonej przy okienku jest czynna w godzinach 7.00-3.00 bez przerw. Kiedy przyszłam tam w sobotę popołudniu 10 minut przed pociągiem okienko w kasie była zasunięte. Nie znajdowała się tam żadna informacji o przerwie w pracy. Dodam, że w tym samym czasie co mój pociąg, na stację miała przyjechać pociąg Pośpieszny do Szczecina, na który spora ilość podróżnych chciała kupić bilet. W poczekalni zebrało się sporo, około 15 osób. Wszyscy byli zdenerwowani zamkniętym okienkiem kasowym. Niemal w ostatniej chwili kasjerka się pojawiła. Bez słowa przeprosin zaczeła obsługiwać osoby w kolejce. Dziewczyna, która stała przede mną przyszła z reklamacją biletu, który został źle wypisany. Cała procedura zwrotu zajęła kasjerce sporo czasu. Mój pociąg został zapowiedziany i n ie zdążyłam kupić biletu. Musiałam go kupić u kierownika pociągu. Na szczęście nie poniosłam dodatkowej opłaty z wypisanie biletu w pociągu.