Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Kupowałam klosz w Castoramie, który stłukł się w pokoju dziecięcym. Podeszłam do działu z oświetleniem, ale nie potrafiłam sobie poradzić. Poszłam poszukać pracownika, bo rozglądając sie po sklepie nikogo nie znalazłam. Kiedy pracownik podszedł do działu z oświetleniem powiedział, że nie ma takiego klosza jaki ja potrzebuję. Już chciał zwyczajnie odejść ale zapytałam się go czy na pewno bo nawet nie spojrzał na regał. Odpowiedział, że jest pewny. Zapytałam go zatem czy jest możliwość zamówienia takiego klosza ponieważ bardzo mi zależy. Spojrzał na mnie i z wielką pretensją w głosie powiedział: on nie przyjmuje zamówień, zamówienia trzeba składać w piątek między 9 a 17 w biurze. Nic więcej. Odechciało mi się zadawać mu więcej pytań bo bardzo nieuprzejmie odpowiedział na to jedno. Dał mi do zrozumienia, że ewidentnie mu przeszkadzam.