Opinia użytkownika: Agnieszka_1569
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Regały i produkty znajdujące się na nich ułożone i oznakowane prawidłowo- podoba mi się taki układ. Ilość kas zadowalająca, nie było zbyt dużych kolejek do kasy - najwyżej 5 osób w jednej kasie.Gazetki promocyjne wyłożone przed wejściem za bramkę hipermaketu. Niestety, brak produktów wymienionych w ofercie w danym terminie. Brak jakiejkolwiek informacji przy regale, iż dany produkt nie dojechał i ewentualnie daty dostawy. Brak personelu, trzeba biegać i szukać po sklepie osób aby czegokolwiek się dowiedzieć. Personel tylko zbywa klienta mówiąc iż może jutro towar dojedzie 9 sytuacja powtórzyła się 2 dni z rzędu). Ponadto Panie kasjerki bardzo niesympatyczne: klientka przede mną chciała kupić produkt, którego kodu kasjerka nie miała w komputerze, więc dziecko klientki biegało kilka razy po inny ten towar szukając właściwego kodu kreskowego. Na koniec gdy klientka poprosiła aby wezwać kierownika który wbije ten kod, kasjerka zanim nacisnęła przycisk wezwania pomocy, kilka razy próbowała zniechęcić klientkę mówiąc, iż nie wie kiedy ktoś przyjdzie więc czy ma wzywać czy klientka sobie odpuści zakup towaru?. Myślę że taka postawa personelu zniechęca do zakupów. Nie po yo klient jedzie czasami spory kawałek drogi i czasu do sklepu aby wrócić bez zakupów i poirytowany na brak fachowej obsługi.