Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Mój brat chciał kupić laptop i prosił mnie, abym zrobił rozeznanie w ofertach. Zajrzałem do sklepu Vobis. Chwile stanąłem przy półce z laptopami i podszedł do mnie pracownik. Zapytał, w czym może pomóc. Odpowiedziałem, że nie znam się na laptopach i niech pokaże mi kilka modeli, zarówno w różnych cenach jak i o różnych parametrach. Pracownik podszedł do komputera przy kasie i zaczął wymieniać modele. Czytał tak szybko, że niewiele z tego zrozumiałem. Powiedziałem mu, że chce zobaczyć laptopy firmy X. Były takie modele na wystawie. Gdy omawiał parametry jednego z nich, zwróciłem uwagę, że ma słabą kamerę. Na co pracownik prawie oburzony stwierdził „po co panu lepsza kamera jak ta jest wystarczająca, jakie pan ma łącze internetowe, bo przy wolnym i tak panu lepsza nie będzie potrzebna”. Prócz tego cała seria argumentów, żeby tylko uświadomić mi jak mała jest moja wiedza na ten temat. Stwierdziłem, że to moja prywatna sprawa, po co mi lepsza kamera. Po chwili oburzony opuściłem sklep.